Khamis, 18 Ogos 2011

Skuad Prihatin Salur Sumbangan...





Meneruskan kesinambungan pada Ramadhan lalu, Skuad Prihatin semalam telah mengunjungi beberapa rumah Ibu Tunggal dan mereka yang kurang berupaya bagi menyalurkan sumbangan. Mereka ini dipilih berdasarkan maklumat daripada KRT dan jiran terdekat dengan sedikit penilaian bagi memastikan mereka ini benar-benar layak menerima sumbangan.

Disamping menyampaikan sumbangan, Skuad yang diketuai oleh Pengerusi Surau, Ustaz Ayob sempat juga berdakwah mengajak mereka dan ahli keluarga untuk datang berjemaah di surau dan mengikuti kuliah-kuliah serta program-program yang dijalankan.

Semoga dengan sumbangan ini dapatlah sedikit sebanyak meringankan beban mereka. Pihak surau juga mengalu-alukan penduduk di Indera Sempurna ini untuk memberi maklumat sekiranya masih ada keluarga yang kurang bernasib baik untuk pihak surau menguruskan bentuk bantuan yang dapat disalurkan. Sebarang pertanyan dan maklumat lanjut bolehlah berhubung dengan En. Hanafi Bin Jantan (AJK Biro Kebajikan & Kemasyarakatan dan juga Pengerusi KRT Fasa 2) di no. 013-9818266.







Tiada ulasan: