Khamis, 30 Julai 2009

Mari Belajar Ilmu Fikah

Alhamdulillah, setelah khatamnya kitab Tafsir Al-Munir Juzuk 30, kini Ustaz Zuridan menyambung kuliah mingguannya (setiap hari rabu) dengan kitab baru iaitu Kitab Fikah Mazhab Shafie bermula pada 29 Julai 2009.

Oleh itu, pihak AJK surau mengalu-alukan kehadiran semua penduduk Perkampungan Indera Sempurna dan jemaah yang berada diluar perkampungan ini untuk sama-sama mempelajari dan mendalami ilmu fikah ini. Buku ini boleh didapati di kedai-kedai buku utama di Kuantan seperti Darul Ansar dan Kedai Ayah Ngah.



Mukaddimah...





3 ulasan:

Al-Teminie berkata...

Dhuan, terima kasih kerana banyak info tentang aktiviti dakwah Surau kita anta iklankan di blog kita ni. Moga usaha anta dan masa yang diambil untuk update & uploada dikira sebagai amal soleh. Anapun dah tempah banner untuk hebahan kepada penduduk tentang blog kita...Semoga apa yang kita buat menjadi bekalan di akhirat kelak. Syukran jazilan.

Redhuan berkata...

Astagfirullah.Itu saja saya mampu buat Ustaz. Saya bersukur dapat bersahabat dengan orang-orang macam ustaz. Semoga blog surau kita akan dikunjungi ramai pembaca.

Unknown berkata...

Insya'Allah, dari kejauhan masih dapat menikmati sumber ilmu pengetahuan agama dari blog ini. Teruskan usaha murni ini.